To nie żart – Żabka otworzyła pierwszy sklep w Fortnite. To jedna z najpopularniejszych gier free-to-play, którą pokochali gracze na całym świecie. Żabka cały czas wprowadza innowacyjne rozwiązania, aby zbliżyć się do swoich klientów. Właśnie dlatego zdecydowała się na ten odważny krok.
- Mając na uwadze światowe trendy i rosnące znaczenie gamingu jako kanału do komunikacji z klientami, obecność Żabki w świecie Fortnite to nie przypadek. – mówi Sebastian Szaraniec (Marketing Communication & Innovation Director w Żabka Polska) w notce prasowej na oficjalnej stronie Żabki. – Platforma skupia wokół siebie niemal 400 milionów graczy na całym świecie, jest tam obecnych wiele kultowych marek. Nas w związku z tym też tam nie mogło zabraknąć.
W Fortnite gracze mogą korzystać m.in. z „wysp” – specjalnych planszy lub światów stworzonych przez graczy. Jedną z takich wysp jest StoryHunt: Poznan, która jest dziełem ekipy z Poznania, Realtime Squad. Fani Fortnite mogą już konkurować na niej z graczami z całego świata. Wyspa jest wyjątkowa. Jest to bowiem wirtualna mapa Poznania, gdzie zawodnicy mogą poznać m.in. fragmenty historii stolicy Wielkopolski, ale i całego naszego kraju. Posłuchają m.in. o historii pierwszego króla Polski czy rogalach świętomarcińskich.
Gracze będą mogli spotkać się z postacią Żabu, a następnie ścigać się ulicami poznańskiej Starówki. Głównym zadaniem graczy będzie zebranie w jak najkrótszym czasie jak największej ilości żappsów porozmieszczanych na mapie. - Cieszy nas możliwość pokazania piękna Poznania szerszemu gronu odbiorców. Chcemy, aby tworzona przez nas wirtualna replika miasta była miejscem również dla tych, którzy przyczynili się do jego rozwoju. – zaznaczają twórcy wirtualnej mapy StoryHunt: Poznan. Bardzo cieszy ich współpraca z Żabką, której korzenie wyrastają z Poznania. Uważają bowiem, że bardzo ważne jest wyrażenie uznania dla firm, które rozwinęły się w lokalnej społeczności, jednocześnie ją budując.