Dzisiaj Lidl zmienia regulamin! Łatwiejsze zwroty, zmiany na parkingach i w aplikacji

Sieć Lidl systematycznie rozwija ofertę i udoskonala usługi, co wiąże się z aktualizacjami regulaminu. Od 5 marca w życie wchodzą nowe przepisy, które dotyczą m.in. użytkowników aplikacji mobilnej Lidl Plus. Klienci korzystający z różnych udogodnień w sklepach stacjonarnych również mogą spodziewać się zmian. Zapoznaj się z nowymi zapisami, aby uniknąć niespodzianek podczas zakupów.
Z tego artykułu dowiesz się:
Co nowego w regulaminie Lidla?
Lidl stara się dostosować ofertę i usługi do wciąż rosnących oczekiwań klientów. W związku z tym od 5 marca w życie wchodzi nowy regulamin sklepu. Zmienione zostaną zasady korzystania z aplikacji Lidl Plus. Nowe reguły pojawią się również w polityce zwrotów. Aktualny regulamin dostępny jest już na stronie internetowej Lidla.
Jakie są najistotniejsze modyfikacje sklepu?
- Pojawienie się nowych funkcji w aplikacji Lidl Plus: Scan&Go i E-Mobilność.
- Usprawnienie procedury zwrotu artykułów przemysłowych.
- Aktualizacja zasad parkowania na parkingach sklepów Lidl.
Zwroty produktów – będzie łatwiej!
Jedną z kluczowych zmian w nowym regulaminie Lidla jest usprawnienie procesu zwrotu produktów. Klienci będą mogli zwrócić pełnowartościowe artykuły przemysłowe w dowolnym sklepie Lidl na terenie Polski. Taka możliwość znacznie uprości całą procedurę.
Warunek dokonania zwrotu? Okazanie dowodu zakupu w formie np. paragonu. Na zwrot towaru przysługiwać będzie 30 dni od daty zakupu. Aby zwrócić towar, klienci nie będą zmuszeni udać się do konkretnego sklepu, w którym kupili dany przedmiot. Będzie to duże ułatwienie dla klientów – zwłaszcza podróżujących lub mieszkających w innej części kraju.
Nowe funkcje aplikacji Lidl Plus
Aplikacja mobilna Lidl Plus cieszy się dużą popularnością wśród klientów sklepu. Właśnie dlatego Lidl postanowił wprowadzić nowe funkcje, dzięki którym zwiększy się komfort zakupów.
- Scan&Go – nowość, która umożliwia samodzielne skanowanie produktów za pomocą telefonu. Klienci będą mogli opłacać swoje zakupy bez konieczności podchodzenia do kasy. Rozwiązanie nie jest innowacyjne, ponieważ znamy je z innych sieci handlowych (np. drogerii Rossmann). Niemniej jednak pozwala skrócić czas spędzany w sklepie.
Jak sprawdzić, czy dany sklep obsługuje funkcję Scan&Go? Wejdź w aplikację Lidl Plus i skorzystaj z odpowiedniej funkcji wyszukiwania.
- E-Mobilność – kolejna ciekawa nowość, dzięki której klienci Lidla będą mogli ładować swoje pojazdy elektryczne i hybrydowe typu plug-in na specjalnych stacjach ładowania. Takie stacje rozmieszczone są na parkingach przed sklepami.
Jak skorzystać z tej opcji? Musisz dodać kartę płatniczą do swojego konta. W momencie rozpoczęcia ładowania nastąpi blokada środków w wysokości 100 zł. Co istotne, czas ładowania nie będzie się wliczać do ogólnego limitu czasu postoju na parkingu.

Co zrobić, jeśli nie zgadzasz się na zmiany?
Nie akceptujesz nowych warunków korzystania z usług aplikacji Lidl Plus? Zawsze możesz zrezygnować poprzez usunięcie swojego konta. Przed podjęciem decyzji dokładnie zapoznaj się jednak z nowymi zasadami. Wiele z nich wprowadza udogodnienia, które mogą znacząco podnieść jakość zakupów.
Te informacje warto zapamiętać!
Zmiana Lidla | Czego dotyczy? |
---|---|
Nowy regulamin | Od 5 marca 2025 roku Lidl wprowadza istotne zmiany w swoim regulaminie. |
E-Mobilność | Możliwość ładowania pojazdów elektrycznych na parkingach sklepów. |
Scan&Go | Skanowanie produktów i płacenie za nie telefonem - będzie można szybciej dokonywać zakupów. |
Zwrot towarów przemysłowych | Nowa polityka zwrotów uczyni zakupy wygodniejszymi i bardziej elastycznymi. |
Wszystkie zmiany dostępne są na stronie internetowej Lidla. Możesz też przeczytać o nich w regulaminie aplikacji Lidl Plus. Zapoznaj się ze zmianami, aby w pełni wykorzystać dostępne udogodnienia.