Otwiera się drugi taki sklep w Warszawie! Malezyjski gigant rośnie w siłę

Malezyjska sieć dyskontów MR.DIY dotarła do Polski i nie zwalnia tempa. Już 9 sierpnia otwiera swój drugi sklep w Warszawie. Drugi punkt znajduje się w centrum handlowym Blue City. Lokalizacja jest częścią strategii ekspansji w Polsce, realizowanej przez nowego lidera spółki. Czy MR.DIY planuje dalsze inwestycje w kraju?
- MR.DIY – globalny gigant z szerokim asortymentem
- Sklep w Blue City – kolejny krok w rozwoju MR.DIY
- Nowe przywództwo i nowe cele
MR.DIY – globalny gigant z szerokim asortymentem
Malezyjska sieć MR.DIY jest dyskontem z akcesoriami codziennego użytku i produktami do majsterkowania. Jednak na tym nie koniec. Charakterystyczną cechą sieci dyskontów ma być bardzo szeroki asortyment, połączony z atrakcyjnymi cenami. Oferta ma być dobrze dopasowana do lokalnego rynku i potrzeb konsumentów.
Strategia globalnego giganta się sprawdza. Marka prowadzi już ponad 5 tysięcy sklepów na świecie. Głównym miejscem jej działania jest południowo-wschodnia Azja. W sieci sklepów mają znajdować się przedmioty codziennego użytku dla osób o różnych zainteresowaniach i w każdej grupie wiekowej.
Wejście na polski rynek jest kolejnym etapem rozwoju marki MR.DIY. Firma posiada duże ambicje rozwoju i rozpoczyna działania na terenie Europy. Rozpoznawalna na terenie Azji marka ma stać się konkurencyjna także w innych krajach. Już teraz nowy sklep MR.DIY w Warszawie przyciąga zainteresowanie wielu klientów. Z dużym zainteresowaniem mieszkańców stolicy spotyka się też ten plan nad zakazem nocnej sprzedaży alkoholu w Warszawie.
Sklep w Blue City – kolejny krok w rozwoju MR.DIY
Jak już wspomnieliśmy na samym początku, drugi sklep MR.DIY będzie znajdował się w Blue City. Otwarcie zaplanowano w centrum handlowym na 9 sierpnia. Wybór miejsca nie jest dziełem przypadku. Lokalizacja w Blue City idealnie wpasowuje się w strategię rozwoju marki, bowiem centrum przyciąga jej główną grupę docelową. Nowy dyskont jest też korzystny dla Blue City. Jak podkreśla Anna Gut, Leasing Director w Blue City.
„Otwarcie sklepu MR.DIY w Blue City doskonale wpisuje się w naszą strategię wizerunkową. Klienci tego centrum to przede wszystkim rodziny, które chętnie odwiedzają wieloasortymentowe sklepy z atrakcyjnymi cenami”.
Sklep MR.DIY w Blue City zajmuje powierzchnie 599 m2 i jest dostępny na poziomie +2. Klienci dyskontu będą mogli wybierać spośród ponad 6 tysięcy produktów z różnych kategorii. Nie zabraknie artykułów dekoracyjnych, szkolnych i biurowych. W MR.DIY znajdą się też artykuły gospodarstwa samochodowego, akcesoria dla majsterkowiczów, produkty dla zwierząt, zabawki oraz akcesoria samochodowe.

Nowe przywództwo i nowe cele
W lipcu 2025 roku MR.DIY Poland zyskała nowego lidera. Jest nim Łukasz Dobrowolski, który może poszczycić się ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu operacjami i sprzedażą w branży detalicznej. Nowy lider MR.DIY Poland współpracował z takimi markami jak Lidl, Action oraz Orange.
Nowe przywództwo to także nowe cele marki. Lider MR.DIY Poland odpowiada za zarządzanie i rozwój firmy. Jego podejście stanowi połączenie globalnego doświadczenia ze znajomością lokalnych realiów.
Wszystko wskazuje na to, że otwarcie drugiego sklepu to dopiero początek działań MR.DIY w naszym kraju. Do końca 2025 roku, marka planuje otwarcie kolejnych czterech sklepów w Warszawie. Kolejne otwarcia odbędą się w Galerii Młociny oraz Zielonym Targówku. A może zainteresuje Cię też ten artykuł na temat kontrowersji wokół otwarcia sklepu Dino na Wilanowie?