Bot do rozmowy - sztuczna inteligencja wsparciem Twojego biznesu
Mowa jest dla nas najbardziej naturalną formą komunikacji. Dlatego wszelkie technologie głosowe pojawiające się w naszym codziennym życiu sprawiają, że funkcjonuje nam się łatwiej i przyjemniej. Przykładem są między innymi boty głosowe, które wchodzą z człowiekiem w proste interakcje, nie wymagają dodatkowych narzędzi czy systemów, są intuicyjne i doskonale sprawdzają się w codziennej obsłudze połączeń telefonicznych wewnątrz firmy. W jaki sposób ją wspierają? Kluczem do sukcesu jest jedno słowo - automatyzacja.
Bot do rozmowy - czym jest?
Bot do rozmowy, dostępny na stronie Hellobot.pl wykorzystuje specjalny interfejs, który służy do porozumiewania się z klientem za pomocą mowy naturalnej. Dzięki temu firma jest w stanie obsłużyć wiele zapytań w tym samym czasie, nie każąc nikomu czekać na linii. Takie rozwiązanie zwiększa zarówno skalowalność jak i dostępność obsługi, co jednocześnie pomaga w optymalizacji jej kosztów. Bot głosowy skutecznie zastępuje człowieka, dzięki czemu pracownicy mogą skupić się na bardziej angażujących zadaniach.
W jakich branżach sprawdzi się voicebot?
Voicebot ma tak szerokie zastosowanie, że sprawdzi się w niemal każdej branży. Wykorzystać można go między innymi w:
- Windykacji miękkiej zaległych należności
- Telefonicznym ankietowaniu i wywiadach
- Zamawianiu jedzenia w restauracji
- Umawianiu, potwierdzaniu, odwoływaniu lub zmianie terminu różnego rodzaju wizyt
- Identyfikacji, autentykacji oraz rozdzielaniu połączeń
- Weryfikacji statusu przesyłki lub danej sprawy
- Informowaniu o nowych produktach, promocjach, ofertach specjalnych
- Przeprowadzaniu sprawnego procesu sprzedaży lub rezerwacji
- Zgłaszaniu awarii, reklamacji i korzystaniu z pomocy serwisowej
- Udzielaniu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Przyjmowaniu odczytów z gazomierza, licznika wody, itp.
- Codziennej obsłudze klienta
Bot do rozmowy - dlaczego warto?
Powtarzalne czynności, szczególnie te związane z komunikacją telefoniczną, potrafią być nużące i męczące. Dzięki botowi do rozmowy jesteśmy w stanie oddelegować pracowników do bardziej wymagających, ale i ciekawszych zadań. Poza tym sztuczna inteligencja jest w stanie pracować właściwie bez przerwy, dzięki czemu można zagwarantować klientom całodobową obsługę siedem dni w tygodniu bez konieczności długiego czekania na linii. Jakość obsługi może być cały czas kontrolowana i sukcesywnie podnoszona. Pamiętać należy też o znacznej redukcji kosztów.
artykuł sponsorowany