Bot do rozmowy - czym jest?

Bot do rozmowy, dostępny na stronie Hellobot.pl wykorzystuje specjalny interfejs, który służy do porozumiewania się z klientem za pomocą mowy naturalnej. Dzięki temu firma jest w stanie obsłużyć wiele zapytań w tym samym czasie, nie każąc nikomu czekać na linii. Takie rozwiązanie zwiększa zarówno skalowalność jak i dostępność obsługi, co jednocześnie pomaga w optymalizacji jej kosztów. Bot głosowy skutecznie zastępuje człowieka, dzięki czemu pracownicy mogą skupić się na bardziej angażujących zadaniach.

W jakich branżach sprawdzi się voicebot?

Voicebot ma tak szerokie zastosowanie, że sprawdzi się w niemal każdej branży. Wykorzystać można go między innymi w:

  • Windykacji miękkiej zaległych należności
  • Telefonicznym ankietowaniu i wywiadach
  • Zamawianiu jedzenia w restauracji
  • Umawianiu, potwierdzaniu, odwoływaniu lub zmianie terminu różnego rodzaju wizyt
  • Identyfikacji, autentykacji oraz rozdzielaniu połączeń
  • Weryfikacji statusu przesyłki lub danej sprawy
  • Informowaniu o nowych produktach, promocjach, ofertach specjalnych
  • Przeprowadzaniu sprawnego procesu sprzedaży lub rezerwacji
  • Zgłaszaniu awarii, reklamacji i korzystaniu z pomocy serwisowej
  • Udzielaniu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • Przyjmowaniu odczytów z gazomierza, licznika wody, itp.
  • Codziennej obsłudze klienta

Bot do rozmowy - dlaczego warto?

Powtarzalne czynności, szczególnie te związane z komunikacją telefoniczną, potrafią być nużące i męczące. Dzięki botowi do rozmowy jesteśmy w stanie oddelegować pracowników do bardziej wymagających, ale i ciekawszych zadań. Poza tym sztuczna inteligencja jest w stanie pracować właściwie bez przerwy, dzięki czemu można zagwarantować klientom całodobową obsługę siedem dni w tygodniu bez konieczności długiego czekania na linii. Jakość obsługi może być cały czas kontrolowana i sukcesywnie podnoszona. Pamiętać należy też o znacznej redukcji kosztów.

artykuł sponsorowany

ikona podziel się Przekaż dalej