Nie do końca wiesz, jak się zdecydować? Oto kilka zasad, którymi warto się kierować, wybierając odpowiedni namiot reklamowy dla Twojego biznesu.

Częstotliwość użytkowania

Harmonogramy imprez żadnych dwóch innym imprez nie będzie taki sam. Powinieneś najpierw zastanowić się, jak często korzystałbyś z nowego, niestandardowego namiotu.

Jeśli planujesz uczestniczyć tylko w jednej lub dwóch imprezach w ciągu roku lub jeśli imprezy, w których będziesz brać udział, będą się odbywać głównie w pomieszczeniach zamkniętych, wynajem namiotów reklamowych ma większy sens. Co więcej, każdy namiot ma swoje gabaryty, więc jego wynajem zwalnia Cię od potrzeby jego przechowywania. Warto wspomnieć, że namioty stałociśnieniowe po złożeniu zabierają bardzo mało miejsca, to jedna z ich wielu zalet.

W przypadku częstszego i/lub dłuższego użytkowania na zewnątrz, rozsądnym pomysłem jest zainwestowanie w solidniejszy model z powłoką odporną na elementy i długoterminową gwarancją, która zapewni dodatkową ochronę.

Wypożyczalnia namiotów reklamowych Vitabri to jednocześnie ich producent. Vitabri zna się na rzeczy. W ofercie marki znajdziesz wiele propozycji na zakup i wynajem namiotów reklamowych - sprawdź - www.vitabri.pl/wynajem-namiotow-ekspresowych

Jeśli musisz składać swój namiot na imprezę w każdy weekend lub nawet częściej, przemyśl swój wybór pod kątem wygody i praktyczności. Częste mocowanie się ze stelażami może być nieco problematyczne. Nadmuchiwane namioty stałociśnieniowe są tu doskonałą propozycją, zarówno do łatwego montażu, jak i tymczasowego ustawienia na imprezach, na których chcesz wyróżnić się od morza tradycyjnych, prostokątnych namiotów.

Typ i skala wydarzeń

Mniejsze rozmiary namiotów, najlepiej sprawdzają się jako stoiska sprzedażowe lub do ograniczonej ilości miejsca. Jeśli potrzebujesz struktury, która pomieści więcej gości, lub jeśli masz szczególnie dużą przestrzeń do zagospodarowania, należy rozważyć alternatywne niestandardowe style namiotów. Namioty niskociśnieniowe mogą znacznie wykraczać poza standardową powierzchnię, Vitabri proponuje również modele 6x6 m i 8x8 m.

Namioty niskociśnieniowe Vitabri nie wymagają stałego podpięcia do prądu, dlatego idealnie spisują się na zewnątrz. Dodatkowo nadają się do użytkowania przy silnym wietrze, są odporne na ogień i wodę i działanie promieni słonecznych. Co więcej, są wyprodukowane z ekologicznym materiałów.

Twój budżet

Koszt jest istotnym czynnikiem przy wyborze każdego namiotu reklamowego. Twój przydzielony budżet powinien być jak najlepiej wykorzystany, dzięki odpowiedniemu rozeznaniu w charakterze imprezy i jej warunków. Dzięki innowacyjnym usprawnieniom wprowadzonym w branży masz wiele dostępnych opcji w zakresie druku, materiałów, sprzętu i gwarancji – jest w czym wybierać. Wynajem namiotów reklamowych, to propozycja, która zawsze warto rozważyć.

Nadmuchiwane namioty stałociśnieniowe będą droższe od swoich typowych, standardowych odpowiedników, ale jeśli masz trochę więcej do wydania i chcesz się wyróżnić, to będzie najlepsza opcja dla Ciebie i Twojej firmy.

Teraz wiesz już sporo, śmiało możesz zdecydować się na zakup lub wynajem namiotu reklamowego na własną rękę. Profesjonaliści z Vitabri chętnie pomogą Ci w najlepszym wyborze i dostosują go pod Twoje potrzeby.

artykuł sponsorowany

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
Oceń
Dla 0,0% czytelników artykuł okazał się być pomocny