Meble IKEA - opinie, porady, ceny i jakość w porównaniu do innych sklepów

Produkty tej szwedzkiej sieci sklepów meblowych (chociaż bardziej zasadnie byłoby napisać sklepów z wyposażeniem domu) budzą skrajne opinie w Polsce i na świecie. Duża grupa to wierni fani marki, kupujący w sklepach IKEA od lat i ceniący sobie jej wyroby. Po drugiej stronie stoją sfrustrowani przeciwnicy zarzucający koncernowi, że jego produkty  do wyposażenia domu to zwykła tandeta, nierzadko nazywana meblami jednorazowego użytku.

Jeżeli chciałbyś sprawdzić średnie ceny zestawów meblowych, zapraszamy na nasz kalkulator kosztów remontu salonu i sypialni.

 Meble IKEA - opinie, porady, ceny i jakość w porównaniu do innych sklepów 2

Duży może więcej

Magnesem, który najsilniej przyciąga do sklepów IKEA jest atrakcyjna cena. Sieć, która ma ponad 300 wielkich punktów dystrybucyjnych na całym świecie potrafi wynegocjować ze swoimi podwykonawcami bardzo atrakcyjne warunki współpracy.

Dodatkowym atutem jest unifikacja produktów. Większość poddostawców produkuje pojedyncze części dla IKEI, które są następnie wykorzystywane nie w jednym, ale w kilkudziesięciu, czy nawet kilkuset produktach. IKEA nie bawi się w rozdrabnianie swojego portfolio produktów i dostosowywanie ich do potrzeb pojedynczego rynku. Trzon oferty stanowią produkty zunifikowane, produkowane masowo na ogromne rynki geograficzne, takie jak na przykład Europa czy Ameryka Północna. Pozwala to osiągać gigantyczne korzyści skali i dzięki temu bardzo mocno obniżać ceny produktów.

Czy wiesz, że...

Ceny w firmach wykonujących meble na wymiar są bardzo zróżnicowane. Nawet ta sama firma często oferuje różne ceny różnym klientom - na przykład w sytuacji gdy ma dużo innych zleceń często stara się podbić cenę. Dlatego tak ważne jest, aby decydując się na zamówienie mebli porównać oferty przynajmniej od kilku sprawdzonych firm.

Oferty najłatwiej zebrać dzięki usłudze takiej jak Szukaj Wykonawcy na kb.pl. Wystarczy, że wypełnisz prosty formularz, a w odpowiedzi otrzymasz ciekawe oferty od sprawdzonych firm.

Bardzo ważnym elementem jest również dystrybucja. W IKEI nie kupujemy złożonych mebli, nikt ich dla nas nie ściągnie z półek (poza nielicznymi przypadkami) i nie zapakuje do samochodu. Ba, nawet w przypadku dużych produktów nikt nie zapewni nam bezpłatnego transportu do naszego mieszkania. Zamiast gotowego produktu otrzymamy jedno lub kilka prostokątnych pudeł i instrukcję, zgodnie z którą produkt ma być złożony. Oczywiście instrukcje będą łopatologicznie proste, ale dla niewprawnych majsterkowiczów mogą przysporzyć wielu trudności. W przypadku rzadziej spotykanych śrub do zestawu dołączone są nawet śrubokręty (na przykład klucze sześciokątne). Najważniejszy element pozostaje jednak taki sam – musisz samodzielnie zdjąć produkt z półki w sklepie, podjechać z nim do kasy, potem zapakować go do swojego własnego samochodu, samodzielnie wnieść go do mieszkania, rozpakować i w końcu złożyć zgodnie z instrukcjami. IKEA prowadzi wprawdzie infolinię pomocy technicznej, ale nikt za nas mebli nie zmontuje.

IKEA dotarła nawet do Hong Kongu - FLICKR by myuibe

Dodatkowo IKEA swoje sklepy buduje w jak najlepszych lokalizacjach, co również ma ułatwić klientom dotarcie do ich oferty. Ludzie decydując się na zakupy w IKEI w większości przypadków liczą przede wszystkim na oszczędność.

 

Najlepsze promocje na meble i akcesoria meblowe!

 Spada cena - spada jakość!

Wielu klientów dość optymistycznie zakłada, że produkt z dolnej półki cenowej zakupiony w IKEI będzie towarem najwyższej jakości – to błąd! IKEA, jak każda inna firma próbuje odnaleźć idealne połączenie jakości i ceny. Niestety nie zawsze ta wizja zgrywa się z tym czego oczekują klienci. IKEA będąc marketem oferującym produkty z zakresu aranżacji wnętrz i meblarstwa chce dotrzeć do jak najszerszego grona klientów. Oferuje więc zarówno produkty bardzo tanie, o marnej jakości, jak również droższe ale i dużo lepsze i bardziej wytrzymałe. Sama IKEA nie reklamuje się jako sklep ekskluzywny - to klienci przypięli jej tą, będącą dziś ciężarem, łatkę.

Meble IKEA - opinie, porady, ceny i jakość w porównaniu do innych sklepów 3

Warto tu odnieść się do historii – IKEA pojawiła się w Polsce w 1991 roku. Wówczas towary z jej półek i obszarów ekspozycyjnych wydawały się Polakom ekskluzywne. Szczególnie, że firma od lat dbała i wciąż dba, by być na bieżąco z obowiązującymi w branży trendami. Wszechobecny w jej produktach skandynawski styl był również dla nas oddechem po latach socjalistycznej tandety.

Z czasem jednak wymagania klientów wzrosły. Pojawiło się również silne rozwarstwienie klienteli oczywiście przez wzgląd na różnice ekonomicznie coraz wyraźniej dzielące społeczeństwo. IKEA chcąc być sklepem dla wszystkich stara się zapewnić towary każdej grupie klientów. Jak większość marketów poszła w tak zwaną masowość. Niestety dla IKEI, pamięć o jej ekskluzywności niejako pozostała z tyłu głowy wielu klientów i to oni najczęściej narzekają na sieć, iż jej produkty straciły swoją jakość.

 Wysoka cena i tu gwarantuje jakość

W przypadku IKEI widać bardzo dokładnie kto narzeka na jej produkty - klienci, którzy wybierają przedmioty z najniższego pułapu cenowego, często o kilkadziesiąt procent tańsze, niż analogiczne produkty u konkurencji.

Po drugiej jest bardzo liczne grono klientów, którzy inwestują w wysokiej jakości produkty, opatrzone oczywiście odpowiednio wyższą ceną. Oni bardzo rzadko narzekają na jakość i trwałość mebli zakupionych w IKEI. Mamy tu więc bardzo prostą zależność. Jeśli chcesz mieć odpowiedniej jakości produkt musisz za niego odpowiednio dużo zapłacić. W innym przypadku musisz się liczyć z pewnymi mankamentami.

Pamiętajmy, że IKEA bardzo często stwarza swoim klientom możliwość zakupu lepszych towarów w atrakcyjnej cenie organizując promocje, oraz wyprzedaże posezonowe. Niestety liczba towarów dostępnych w takich akcjach jest oczywiście ograniczona.

 IKEA dobrym wyborem dla rozsądnie myślących

Szwedzka sieć IKEA jest dobrym wyborem jeśli chodzi o zakup mebli, czy też elementów pomocnych w aranżacji wnętrz. Bardzo często możemy tu znaleźć bardzo pomysłowe, praktyczne produkty, które ułatwiają codzienne życie.

Szukając meble zwracajmy uwagę na jakość ich wykonania, łączenia oraz ogólny stan eksponatu na wystawie. Przewagą IKEI jest fakt, że wszystkie produkty są wystawione i narażone na naprawdę intensywne użytkowanie. Na przeciętnej sofie w IKEI siada dziennie nawet tysiąc osób, podczas gdy na analogicznym meblu w domu siadamy w ciągu dnia maksymalnie kilkadziesiąt razy. To doskonały test wytrzymałości, oczywiście o ile eksponat nie został złożony w sklepie poprzedniej nocy i nie pachnie nowością.

Zasada aktualna dla całego rynku sprawdza się również w przypadku IKEI. Jeżeli oczekujesz wysokiej jakości produktu, musisz odpowiednio dużo zapłacić. Tani produkt rzeczywiście ma atrakcyjną cenę, ale jakość materiałów i samego wykonania będzie mocno odbiegała od produktów z górnej, czy średniej półki. Nie ma sensu liczyć na super okazje. Topowe produkty nawet na wyprzedażach kosztują więcej, niż ich najtańsze odpowiedniki.

Ocena: 3,3/5 (głosów 9)
, aktualizacja 10 czerwca 2019
Komentarze (30)
  • 16 sierpnia 2018 11:08 - drols napisał(a) ocena: -4 głosowało: 6

    Konkurencja na rynku jeśli chodzi o meble jest ogromna, osobiście uważam, że Ikea to jeden z najlepszych producentów. Świadczą o tym takie czynniki jak jakość, funkcjonalność, cena lecz również ogromny wybór, który daje możliwość trafienia w różne gusty

  • 16 sierpnia 2018 03:08 - czekolada2406 napisał(a) ocena: -3 głosowało: 5

    Kupowałam w Ikei meble do salonu, kuchni i przedpokoju. Jeżeli chodzi o jakość wykonania to nie mam żadnych zastrzeżeń. Zresztą marka ma swoją renomę wyrobioną nie bez powodu.

  • 04 listopada 2018 05:11 - maniek1987 napisał(a) ocena: 3 głosowało: 3

    Najgorsze o ikea.... nie da się wystawić opinii o produktach, "dziwny zbieg okoliczności". Talerze z serii "fargrik" to jakaś masakra po dwóch tygodniach wszystkie ukruszone(jakieś 60 szt.) pękają jak jajka, w mikrofali nagrzewają się zamiast jedzenia, na 5 gwiazdek 0. Mamy również kuchnię z ikea, na razie jest ok.

  • 22 grudnia 2018 12:12 - ~gaga napisał(a) ocena: 4 głosowało: 4

    zegar Pollet - wskazówki przestały działać i odpadły po dosłownie nakręceniu, włożeniu baterii i 20 minutach na ścianie.

  • 28 grudnia 2018 12:12 - ~Vladi napisał(a) ocena: 3 głosowało: 3

    Fotele rozpadły się po 3 miesiącach, pękła jakaś deska w środku (fotel obity skaiem i nie można zobaczyć co to dokładnie). Reklamacja odrzucona (bez obejrzenia w środku) bo to niby uszkodzenie mechaniczne - a jakie ma być jak dają złe materiały, które się łamią. Unikajcie IKEA Targówek Warszawa/

  • 10 lutego 2019 06:02 - ~gość napisał(a) ocena: 0 głosowało: 6

    Komoda HEMNES 699 .pln. lite drewno. Wzór OK. Jakość wykonania porównywalna z bublami z lat 70 PRL . Krawędzie ostre , poszczególne elementy za długie, , szuflady krzywe.

  • 09 marca 2019 07:03 - ~Maciej napisał(a) ocena: 6 głosowało: 6

    Witam chciałbym przestrzec przed kupowaniem blatów Ikea kupiłem taki blat który teoretycznie jest drewnianych ale z drewna Toma tylko kilku milimetrowy fornir położyłem na takim blacie owoce i po dwóch godzinach zrobiła się plama zareklamował m i ten blat Ikea Warszawa ale niestety pan od reklamacji stanowczo powiedział że Reklamacja nie zostanie uwzględniona ponieważ jest to uszkodzenie mechaniczne Z czym się oczywiście nie zgadzam ponieważ mechanicznie zostałby on porysowany A owoce po prostu na nim leżały plama jest nie do zlikwidowania a pan od reklamacji był bardzo niemiły

  • 14 marca 2019 10:03 - ~Elzbieta napisał(a) ocena: 3 głosowało: 3

    Kuchnia fatalnie. Nie montują pod sufiit, o czym nie informują przed zakupem, dopiero się okazuje w montażu. Zostaje szczelina między górnymi szafkami a sufitem, beznadziejnie, ani wyczyścić ani nic. Blat w projektowaniu był gładki a zamontowali ze słojami, które się okropnie myją i twierdzą że taki został wybrany. Nigdy więcej. Strata pieniędzy i czasu na wykłócanie się z nimi. Oszustwo klienta.

  • 25 marca 2019 04:03 - ~Mirek napisał(a) ocena: 4 głosowało: 6

    Fatalnie fatalne fatalne.
    Nie uwzglednili mi reklamacji blatu.
    Na blacie zrobiły mi się 3 wybrzuszenia A pan od reklamacji powiedział że została niby wylana substancja zraca Haha od kiedy woda jest substancja zraca A po kolejne front po wyjęciu z kartonu miał odprysk który również nie został uwzględniony gdyż to również mniemaniem Pana zostało substancja zraca zalane. Nigdy więcej!!!!! A blat nawet miesiąca nie ma !!!! Ja tak tego nie zostawię A co z 25 latami gwarancji. Robią ludzi w bambuko. Za ta sama cenę mebli to człowiek kupi dużo lepsze nie licząc koszty transportu 400zl . Zdzierstwo

  • 04 maja 2019 02:05 - ~Merry napisał(a) ocena: 4 głosowało: 4

    Bardzo słaba firma, która nie potrafi poprawnie skompletować zamówienia 2 sztuk komód. Przecież to takie proste. Zamówienie dociera 1 sztuka. Zależało mi na czasie, a teraz przez brak profesjonalizmu muszę czekać na kolejną sztukę. Nie polecam zamawiania przez Internet!!!!!!!!!

  • 10 maja 2019 08:05 - ~Nie kupuj kuchni Ikea napisał(a) ocena: 1 głosowało: 1

    Szczerze odradzam zakup mebli kuchennych Ikea z montażem i transportem . Po kilku tygodniach walki zrezygnowałem z montażystów wysyłanych przez sklep . Stopień lekceważenia klienta jest godny zajęcia się tym przez rzecznika konsumentów . Projekt wykonany przez pracownika Ikea w ich placówce zawierał błedy , które uniemozliwiają zmontowanie mebli . Meble ( fronty ) trzeba ciąć i przerabiać jesli klient kupi inne AGD niz to z Ikei - poprostu nie pasują , typowy przykład to montaż zmywarki , która wymaga ucięcia frontu ! Jak to ma wyglądać ? Blaty Ikea mają niestandardowe wymiary i nie pasują typowe blaty . Te z Ikei są tandetne i strasznie drogie . Montażyści z Ikea nie zamontują ci rury od okapu innego producenta , zlewu i płyty gazowej od innego producenta . Oczywiście w sklepie nikt cie o tym nie poinformuje - bo musisz zapłacic z góry . Jak wezmą kasę to juz mają Cię w nosie .

  • 25 czerwca 2019 09:06 - ~Sylwia napisał(a) ocena: 1 głosowało: 1

    Witam, zachowajcie czujność kupując meble z serii Lycksele. Pierwszy fotel z tej serii kupiłam 11 lat temu, wtedy niemal 600 zł za lekki składany fotel było kwotą niemałą, ale zakup się opłacił - śpię na nim do dziś i ani "szkielet", ani materac nie uległy żadnym wypadkom. Kiedy 3 lata temu mój tata zaczął narzekać na swój dotychczasowy fotel do spania (kupiony jeszcze w czasach studenckich :)) namówiłam go na zakup fotela Lycksele. Składając fotel po powrocie z wyprawy do Ikei, zwróciłam uwagę, że metalowa konstrukcja fotela jest jakby nieco lżejsza niż moja, ale wytłumaczyłam sobie, że może wprowadzono jakieś ulepszenia, w końcu lżejszą ramę łatwiej unieść podczas składania/ rozkładania. Półtora roku temu dokupiłam jeszcze 2 fotele Lycksele dla pozostałych domowników i tu już byłam pewna, że jakość produktu zmieniła się na gorsze. Farba nałożona byle jak, raz cienka warstwa, raz bardzo gruba, metalowa konstrukcja jest przez to nieprzyjemnie chropowata. Drewniane rusztowanie ramy nie gwaratuje solidności - drewno jest młode, bardzo cienko polakierowane. Na domiar złego w jednej paczce miałam o jedną śrubę mniej niż powinnam, w drugiej paczce o jedną śrubę za dużo (całe szczęście, żekupiłam dwa fotele na raz :)). Jeden z nowych foteli od początku był problematyczny, bo ciężko go było rozłożyć, jakby sprężyna była za mocno zaprężona. Dwa dni temu konstrukcja całkiem padła, rozkręciliśmy wszystko, potem zgodnie z instrukcją złozyliśmy z powrotem i nic... pojechaliśmy do Ikei, by usłyszeć od miłej Pani, że to nasza wina, że trzeba było przyjechać od razu jak zobaczyliśmy, że rama ciężko się rozkłada. Dostaliśmy zwrot połowy kwoty za ramę, czyli 125 zł, na kartę podarunkową. Kupiliśmy kolejną ramę fotela Lycksele - po przyjeździe do domu okazało się, że 2-drewniane żeberka już odpadły od ramy, całe szczęście dało się je wcisnąć zpowrotem. Składamy nową ramę i... pekła nam śrubka od nogi fotela, tej z kółeczkiem. Dziś rano kolejna wyprawa do Ikei, tylko po śrubkę, Pan z obsługi długo analizował truchło złamanej śruby i w końcu poinforował, że nową śubkę dostaniemy pocztą za min. tydzień. Czyli tydzień spania na podłodze? W Juli kupiliśmy za małe pieniądze dużo solidniejszą śrubę w tym rozmiarze i tak zakończyła się nasza przygoda z Ikeą. Nikomu nie odradzam Lycksele, ale bądzcie przygotowani na różne ewentualności, bo jakość poleciała na łeb, na szyje :(

  • 28 czerwca 2019 02:06 - ~Top napisał(a) ocena: -3 głosowało: 3

    Jakość towarów stale spada, teraz to zwykła sieciówka z masa śmieci w środku -ale za to z ideologicznym tęczowym zacięciem -po tym co się stało z pracownikiem który zacytował Biblię w odpowiedzi na promocję dewiacji omijam ten badziew szerokim łukiem! Całe Skende omijam...

  • 28 czerwca 2019 08:06 - ~Opi napisał(a) ocena: -3 głosowało: 3

    Nigdy więcej nie kupujcie w tej dziadowskiej firmie!!Won do Szwecji Tęczowa foremki!!

  • 28 czerwca 2019 09:06 - ~mikolaj Bocian napisał(a) ocena: -2 głosowało: 2

    nie kupuje u szatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    apage szatan jestem katolikiem!!!!!!!!!!!!
    wara od nas

  • 28 czerwca 2019 11:06 - ~Opi napisał(a) ocena: 0 głosowało: 4

    IKEA dyskryminuje pracowników za poglądy religijne

  • 28 czerwca 2019 11:06 - ~Opi napisał(a) ocena: 0 głosowało: 0

    Go Home

  • 29 czerwca 2019 11:06 - ~Jan napisał(a) ocena: -1 głosowało: 3

    Gdyby Polska miała rząd z jajami to zamknęła by personel do kryminału wyslugujący się ped...lskiej firmie. Meble kuchenne które zamierzałem kupić u peda..łow z Ikeiizakupię w firmie katolickiej.

  • 29 czerwca 2019 04:06 - ~FVCK napisał(a) ocena: -2 głosowało: 2

    Nigdy nie wejdę do tej tęczowo pedalskiej
    firmy

  • 02 lipca 2019 12:07 - ~Marek napisał(a) ocena: 0 głosowało: 0

    Meble papierowe dno

  • 11 lipca 2019 08:07 - ~Jurek napisał(a) ocena: 0 głosowało: 2

    Ostrzegam wszystkich którzy zamierzają skorzystać z usług montażu mebli przez IKEA!
    Monterzy zrobią wszystko żeby nie wykonać wszystkich prac ale skasować za całość. Do tego IKEA kryje i wspiera tą drogę dokonywania oszustw !
    Zakupiłem meble kuchenne wraz ze sprzętem AGD, czyli kompletną kuchnię, w IKEA wraz z dostawą oraz montażem. Usługa montażu kosztowała niebagatelne ponad 2100zł za kilka godzin pracy montera wraz z pomocnikiem. Usługa montażu została tylko częściowo wykonana ponieważ nie został zamontowany sprzęt AGD i zlew (pomimo opłacenia usługi w przedpłacie). Jako przykład podam powód niezamontowania pieca (piekarnika) . Nie został zamontowany ponieważ nie miał wtyczki.....! A więc sprzęt z IKEA i usługa montażu też, to się pytam kto jest za to odpowiedzialny? Do tego IKEA odmówiła zwrotu pieniędzy za niewykonane a opłacone prace! Wystąpię oczywiście na drodze sądowej o zwrot pieniędzy ale kto z was ma czas i ochotę na taką drogę dochodzenia swoich praw? Do tego po usłudze montażu pozostał olbrzymi bałagan . Opakowania pozostały porozrzucane w trzech pomieszczeniach nowo budowanego domu. Nie polecam więc IKEA jako wykonawcę usług. Za ponad połowę tych pieniędzy te prace wykonają inni fachowcy i nie tylko starannie ale z wdzięcznością za takie zlecenie.
    Przekonałem się o arogancji IKEA w Polsce. Zamierzam mój problem przesłać do firmy macierzystej w Szwecji. IKEA prezentuje się jako ekologiczna a pozostawienie u klienta śmietniska opakowań , w tym styropianów, folii i elementów plastykowych jakoś się nie ma do zachowań ekologicznych.

  • 14 lipca 2019 01:07 - ~Skorpis napisał(a) ocena: 0 głosowało: 0

    Nie kupie NIC więcej . Talerze ciężkie i kruszą się po każdorazowym użytku

  • 17 lipca 2019 10:07 - ~Barbara napisał(a) ocena: 0 głosowało: 0

    Uważajcie na produkty IKEA, to są jednorazówki, prezentują sie dobrze tylko przez pare dni - nawet w sytuacji, w których ich nie użytkujemy z różnych powodów - rozsypują się
    albo ulegają samozniszczeniu. Przykład podam tylko jeden kupiłam stolik ARKELSTORP kosztował 499 zł. + transport 49 zł. to jest 548 zł., ktoś powie to nie majatek. Zgadzam się ale jeżeli już robie zamieszanie wyrzucam stolik może lepszy żeby odświeżyć
    wnętrze pokoju chociaż by przez wymiane stolika to wolałabym dopłacić jeszcze trochę i kupić stolik, ktory przynajmniej
    przez dziesięc lat bedzie przyciągał oko ale nie plamami (pojawiającymi się co jakiś czas) i pęknięciami na blacie.
    Przez trzy miesiace w ramach reklamacji próbowałam blat wymienić na inny niestety w całym asortymencie salonu IKEA w
    Katowicach nie znaleziono stolika bez wad (nie ukrytych) widocznych. Ukryte "wychodzą" poniewczasie.
    Ikea zaproponowała mi zwrot 30 % od ceny pierwotnej (tj. 149.70) bez możliwości składania kolejnych reklamacji i ja przyjęłam tą propozycje czego teraz bardzo żałuję.
    Stolik okazało się po kolejnych dwóch miesiacach miał jeszcze wiele do odkrycia, tym razem blat wykonany - jak pisze IKEA - z litego drewna trwałego, naturalnego materiału pęka w różnych miejscach. "Pozostaje mi pochylić się nad nim i załamać ręce". Brak mi słów natomiast
    IKEA ostatnio reklamuje się jako firma promująca tolerancje we wszystkich jej aspektach
    widocznie jednym z aspektów tej tolerancji jest zrozumienie dla tandety, którym handluje. Szkoda, że dla IKEA każdy KLIENT nie tylko ten o odmiennej orientacji jest tak samo WAŻNY i godny otrzymać towar pełnowartościowy

  • 30 lipca 2019 06:07 - ~Dorota napisał(a) ocena: 1 głosowało: 1

    NIE POLECAM USŁUGI MONTAŻU KUCHNI! O ile z mebli kuchennych jestem póki co zadowolona i świetnie się prezentują o tyle usługa montażu to jakiś dramat. Nie wchodząc w szczegóły już druga ekipa montażowa zostawiła nam nie dokończona kuchnię. Pierwsza przerwała w połowie „gdyż skończyły im się materiały wykończeniowe i Ikea nie zapewniła im nowych” druga zrobiła wszystko poza blatami które zostały wycięte przez pierwsza ekipę ( chociaż ich nie zamontowali ) a ekipa nr 2 wycina inna metoda i nam tego nie spasuje. Zo za tym idzie bez blatu nie możemy mieć zamontowanego zlewu, zmywarki oraz płyty gazowej. Kolejny termin montażu (nie dokończonego przez nieudolność montażystów ) zaproponowano nam NA ZA MIESIĄC. Odpowiedź na nasze reklamacje zawsze jest jedna „ montażyści to firma zewnętrza i za nią nie odpowiadamy”. Podsumowując, jako architekt wnętrz będę stanowczo odradzać montaż mebli kuchennych przez Ikea moim klientom jak i znajomym po fachu. Polecam zlecić to jednej z firm ogłaszających się na Internecie z pewnością potrafią lepiej zadbać o klienta.

  • 06 sierpnia 2019 08:08 - ~Monika napisał(a) ocena: -1 głosowało: 1

    Nie polecam sklepu IKEA - korzystałam często ale teraz nie dostarczono mi koszyka za który zapłaciłam - reklamację zgłosiła firma kurierska, ja pisemnie i telefonicznie.
    Sprawa trwa prawie 10 dni - nie mam koszyka, wymieniam maile, i luz - zero problemu.
    Nigdy czegoś podobnego nie widziałam - oceniam naprawdę bardzo nisko jakość obsługi, model traktowania klienta i na 100% zrobię zgłoszenie.

  • 07 sierpnia 2019 02:08 - ~Anna Kozieł napisał(a) ocena: 1 głosowało: 1

    Odradzam. Nie będę opisywać całej historii. Logika sklepu jest taka - kupujesz kanapę, w komplecie brakuje całego kompletu śrubek. Dzwonisz na info wierząc w zwyczajną uczciwość i szybkie rozwiązanie problemu, ale nieee..na drugi dzień otrzymujesz info, że za owe śrubki musisz zapłacić ponad 200 zł, bo taka jest decyzja odgórna. I nie pomaga tłumaczenie, że masz jakieś prawa, że wina jest po stronie sklepu, że jest jeszcze prawo konsumenta. Nie. Nie zapłacisz..nie skręcisz. Nigdy nie spotkałam się z takim traktowaniem. Nigdy. Totalny brak szacunku, moja reklamacja nazywana była w czasie rozmowy - moja prośbą. Kupujesz, płacisz i jeszcze prosisz o kompletny towar. Ostatni raz.

  • 16 sierpnia 2019 05:08 - ~Niezadowolony napisał(a) ocena: 1 głosowało: 1

    Firma ma sobie za nic klienta, procedury mają takie że nic się nie da załatwić. Jak z ich winy wystąpi błąd który uniemożliwi dostawę w terminie to się nawet o tym nie dowiesz puki nie zadzwonisz bo oni cię nie poinformują że dostawy nie będzie w terminie. Do tego cześć rozwozi firma ikea, a część firma kurierska gls która też za nic sobie ma klienta, ponieważ pomimo ustalonego terminu i godziny, dostarczają przesyłki kiedy chcą, gdzie chcą, a protokołu reklamacji nie przyjmują bo nie mają czasu. Ikea zeszła totalnie na psy, mają gdzieś klientów, to nie oni są dla ciebie tylko ty ewentualnie możesz im przeszkodzić w siedzeniu na dupie i złożyć zamówienie, ale czy je dostaniesz pozostaje pod znakiem zapytania. A jak zapłacisz z góry to może kiedyś dostaniesz pieniądze, albo meble, ale to oni powiedzą ci kiedy.

  • 30 sierpnia 2019 10:08 - ~Ewa napisał(a) ocena: -1 głosowało: 1

    Nie polecam tej firmy!!! Rozpatrywanie reklamacji to u nich jakaś fikcja meble przyszły uszkodzone, dziecko płacze że nie ma pokoju ukończonego ponieważ zamówieni montazysci nie mogli skręcić dwóch uszkodzonych mebli. Na rozpatrzenie reklamacji, która jest z ich winy (przecież kuzwa nie porysowalam mebli, które były w kartonie tak z nudów a oni chyba tak mysla chyba że to montazysci rozpakowywujac porysowali..) czekamy już dwa tygodnie i nie zanosi się na szybkie rozpatrzenie tylko zdjęcia każą w kółko wysyłać (A montazysci też robili)

  • 12 września 2019 02:09 - ~Janina napisał(a) ocena: 0 głosowało: 0

    odradzam, montażyści z którymi miałam do czynienia to zwykłe bydło - nie ubliżając krowom... Źle zmontowali meble i próbowali wmówić, że wszystko jest w porządku. W momencie kiedy pokazałam im wizualizację, aby udowodnić im, że są w błędzie i poprosilam aby założyli to poprawnie jeden z nich zaczął przeklinać pod nosem. Także jeżeli Państwo mają możliwość złożyć samemu to lepiej Państwo na tym wyjdą.

  • 25 września 2019 10:09 - ~Anka napisał(a) ocena: 0 głosowało: 0

    Kuchnia Ikea - wykupiłam usługę kompleksową pomiarowania, projektu, transportu i montażu.
    Całkowity koszt około 19 tyś. pln, planowany czas realizacji około 1,5 miesiąca. Z powodu podstawowego błędu niedostarczenia 2 szafek (pomimo uwzględnienia w projekcie i zapłaty) montaż kuchni nie odbył się. Zgłosiłam reklamację - zgodnie z regulaminem 14 dni na rozpatrzenie. PORAŻKA. Nie polecam - przy tak rozreklamowanej marce nie spodziewałam się tak podstawowych błedów...........

Dodaj komentarz
Podpis:
captcha


Wyszukaj na stronie:

Ta strona korzysta z plików cookies.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zbierania danych analitycznych (analizowania ruchu na stronie) oraz profilowania reklam przez naszych partnerów. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, zablokuj pliki cookies w przeglądarce.

Zamknij