Mieszkanie „pod klucz” – etapy pracy

Dzisiaj coraz więcej osób zainteresowanych zakupem mieszkań decyduje się na korzystanie z usługi wykończeniowej „pod klucz”. Polega ona na kompleksowym wykończeniu mieszkania znajdującego się w stanie deweloperskim, w tym jego ścian, podłóg, sufitów, również łazienki oraz kuchni.

Ocena: 3,9/5 (głosów 7)

Mieszkanie od dewelopera

Ceny wykończenia mieszkania „pod klucz” zaczynają się już od około 450 złotych za metr kwadratowy, a kończą na ponad 1200 złotych za metr kwadratowy. Jeżeli interesują cię takie gotowe do wprowadzenia się mieszkania na sprzedaż w Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu czy Warszawie, znajdziesz je dzisiaj bez problemu. Na przykład w Poznaniu warte zainteresowania są mieszkania firmy Ronson

Klient decydujący się na taką opcję, otrzymuje do dyspozycji katalogi pozwalające na wybranie z nich określonych materiałów w danym przedziale cenowym. Zalet wyboru takiej oferty jest wiele, nie tylko wygoda, ale również oszczędność czasu oraz pieniędzy. Jeżeli myślisz o skorzystaniu z oferty „pod klucz”, sprawdź z nami, jak przebiegają kolejne etapy pracy.

1. Etap projektowy

Polega on na sporządzeniu przez projektanta koncepcji i następnie projektu wnętrza zgodnie z życzeniami klienta. Często przygotowywane są również wizualizacje 3D, co pozwala na łatwe wybranie najlepszych rozwiązań. Warto pamiętać także o tym, że w ramach projektu można często zamówić dodatkowe usługi, na przykład zaprojektowanie mebli czy oświetlenia w mieszkaniu.

2. Podpisanie umowy

Gdy projekt zostanie zatwierdzony przez klienta, wówczas następuje podpisanie umowy. W ramach umowy właściciel mieszkania często otrzymuje gwarancję na wykonane prace – w większości firm trwa ona 2 lata.

3. Realizacja

Kolejnym etapem jest prowadzenie prac wykończeniowych zgodnie z wcześniejszym projektem. Nad przebiegiem prac czuwają koordynatorzy i projektanci. Również klient może regularnie sprawdzać, jak mają się postępy.

4. Gotowe mieszkanie

Po upływie terminu realizacji wskazanego w umowie następuje odbiór mieszkania przez klienta. W przypadku, gdy ujawnią się jakiekolwiek wady, spisuje się wówczas protokół odbioru z ich wskazaniem. W wyznaczonym terminie deweloper ma obowiązek naprawić wady.

Artykuł sponsorowany

, aktualizacja 6 grudnia 2017
Zaloguj się aby dodać komentarz

Zaloguj


Jeżeli jeszcze nie masz konta, zarejestruj się bezpłatnie.
Ta strona korzysta z plików cookies.

Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies.


Zamknij