Grupa PSBNa najwyższą ocenę jakości obsługi w pełni zasługują Castorama i PSB. W tych miejscach można liczyć na fachową pomoc i przyjazną obsługę, która nie ukrywa się przed klientem, lecz stale służy swoją wiedzą. Owe markety dokładają wszelkich starań, aby klienci byli odpowiednio potraktowani, co przekłada się na duże zadowolenie z zakupów.

Drugie miejsce w rankingu zajęła sieć PraktikerNa drugim miejscu plasuje się Praktiker. Według klientów, obsługa w tym markecie budowlanym udziela kompleksowej i profesjonalnej pomocy, jednak nie zawsze jest w pobliżu tak jak w przypadku Castoramy i PSB.

Logo sieci marketów budowlanych OBITrzecie miejsce w rankingu najlepszej obsługi zajmują OBI i Leroy Merlin. Jakość obsługi w tych marketach budowlanych jest dość wysoka, jednak czasem natrafimy także na pracowników, którzy z różnych przyczyn nie będą w stanie udzielić nam fachowej pomocy.

Logo sieci sklepów z materiałami budowlanymi Brico MarchePoza podium rankingu znajduje się Brico Marche. Co prawda jest to duży i renomowany market budowlany, jednak nie zawsze znajdziemy w nim odpowiedni poziom obsługi. Często trzeba też poszukiwać pracownika, by uzyskać fachową pomoc.

Ostatnie miejsce w naszym rankingu zajął NOMINa ostatnim miejscu rankingu znajduje się NOMI. Klienci tego marketu podkreślają, że czasem  niełatwo jest uzyskać fachową pomoc, a na obsługę trzeba dość długo czekać. Niemniej jednak NOMI oferuje dobre jakościowo produkty, za rozsądne pieniądze.


Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
Oceń
Dla 72,0% czytelników artykuł okazał się być pomocny