Ranking marketów budowlanych – poziom obsługi
Niemal każdy klient robiący zakupy w marketach budowlanych chętnie korzysta z pomocy obsługi. Miły i kompetentny pracownik często jest bardzo pomocny w wyborze odpowiednich materiałów, służy swoim doświadczeniem oraz sprawia, że zakupy stają się przyjemniejsze. Poziom jakości obsługi klientów najlepiej przedstawić za pomocą krótkiego rankingu.
Przypominamy, że koszty budowy domu przy użyciu materiałów zakupionych w tych marketach możesz obliczyć na kalkulatorze kosztów budowy domu.

Na najwyższą ocenę jakości obsługi w pełni zasługują Castorama i PSB. W tych miejscach można liczyć na fachową pomoc i przyjazną obsługę, która nie ukrywa się przed klientem, lecz stale służy swoją wiedzą. Owe markety dokładają wszelkich starań, aby klienci byli odpowiednio potraktowani, co przekłada się na duże zadowolenie z zakupów.
Na drugim miejscu plasuje się Praktiker. Według klientów, obsługa w tym markecie budowlanym udziela kompleksowej i profesjonalnej pomocy, jednak nie zawsze jest w pobliżu tak jak w przypadku Castoramy i PSB.
Trzecie miejsce w rankingu najlepszej obsługi zajmują OBI i Leroy Merlin. Jakość obsługi w tych marketach budowlanych jest dość wysoka, jednak czasem natrafimy także na pracowników, którzy z różnych przyczyn nie będą w stanie udzielić nam fachowej pomocy.
Najciekawsze promocje w internecie - sprawdź ceny!
Poza podium rankingu znajduje się Brico Marche. Co prawda jest to duży i renomowany market budowlany, jednak nie zawsze znajdziemy w nim odpowiedni poziom obsługi. Często trzeba też poszukiwać pracownika, by uzyskać fachową pomoc.
Na ostatnim miejscu rankingu znajduje się NOMI. Klienci tego marketu podkreślają, że czasem niełatwo jest uzyskać fachową pomoc, a na obsługę trzeba dość długo czekać. Niemniej jednak NOMI oferuje dobre jakościowo produkty, za rozsądne pieniądze.