Urządzanie siedziby firmy w praktyce

Urządzanie siedziby firmy stanowi duże wyzwanie, gdyż trzeba pomyśleć o wielu, różnych elementach. Pracownikom należy zapewnić m.in. dostęp do niezbędnych sprzętów i mebli biurowych. Warto także pomyśleć o innowacyjnych rozwiązaniach, które usprawnią codzienne funkcjonowanie firmy. O jakich mowa? Podpowiadamy.
Siedziba firmy a funkcjonalność
Odpowiednia aranżacja przestrzeni biurowej jest jednym z elementów, od którego zależy jej funkcjonalność i komfort pracy. Podczas urządzania lub remontowania siedziby firmy warto więc postawić na neutralne barwy ścian, które nie będą odwracać uwagi pracowników, zadbać o odpowiednie oświetlenie i stworzenie ergonomicznych stanowisk pracy.
W nowoczesnych przestrzeniach biurowych coraz częściej powstają tzw. chill roomy, które służą relaksowi. Ich dostępność sprzyja integracji pracowników, a co za tym idzie – również poprawia efektywność ich pracy.
Najbardziej jednak kluczową kwestią przy planowaniu przestrzeni biurowej jest zadbanie o bezpieczeństwo pracy. Tutaj z pomocą przychodzą nowoczesne rozwiązania technologiczne takie, jak np. usługa Smart Building. Szczególnie zyskała ona na znaczeniu w czasie pandemii jako narzędzie do efektywnego zarządzania ruchem osób przebywających w firmie i tym samym ułatwiające zachowywanie niezbędnego dystansu społecznego.
Smart Building w siedzibie firmy
Smart Building daje możliwość elastycznego zarządzania różnego rodzaju zasobami i pozwala optymalizować koszty m.in. związane z użytkowaniem budynku i pracą znajdujących się w nim urządzeń. To właśnie sprawia, że rozwiązanie cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów biznesowych. Z myślą o ich potrzebach, Netia oferuje usługę Smart Building, której opis jest dostępny na stronie: https://www.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/produkty/iot/netia-smart-building/. Można ją wykorzystać niemal w każdym budynku biurowym, a nawet na parkingu. Zapewnia ona wiele udogodnień – za pomocą aplikacji mobilnej można rezerwować biurka dla pracowników (korzystanie na zasadzie „hot desk”) lub sale konferencyjne, sprawdzać status pracowników czy nawet szybko zgłosić usterkę. Smart Building to również skuteczny sposób na poprawę komunikacji w firmie, gdyż usługa umożliwia wysyłanie komunikatów i wiadomości między pracownikami.
Artykuł sponsorowany