1. Automatyzacja zadań

Bez względu na to, czy prowadzisz biuro nieruchomości, czy sklep online, z pewnością doceniasz rozwiązania ułatwiające i przyspieszające pracę. System CRM właśnie do tego służy. Dzięki niemu można wykonywać wiele zadań szybciej i automatycznie. Przykład? Oprogramowanie CRM umożliwia zarządzanie korespondencją z wielu źródeł (na przykład z wielu skrzynek e-mail lub z wielu portali online), dzięki czemu nie trzeba logować się w wielu miejscach, by sprawdzać wiadomości i odpowiadać na nie.

2. Łatwa dystrybucja treści internetowych

Prowadzisz profile swojej firmy w social mediach? Dodajesz ogłoszenia na różnych portalach? Zamiast logować się w każde miejsce i przechodzić ten sam proces dodawania oferty możesz zautomatyzować te działania w systemie CRM. Oprogramowanie CRM pozwoli Ci również na późniejsze zarządzanie ofertami, które trafiły w różne miejsca w sieci oraz na pozyskiwanie miarodajnych informacji na temat firmowych publikacji w social mediach.

3. Organizacja pracy zespołowej i zdalnej

Praca w większym gronie nad zaawansowanymi projektami lub wieloetapowa obsługa klienta wymaga odpowiednich narzędzi. System CRM Esti zapewnia tego typu możliwości. Można w nim delegować poszczególne zadania (przypisując je do konkretnych osób z zespołu), a także weryfikować postępy w pracy i wiele innych kwestii. Oprogramowanie CRM ułatwia również pracę zdalną, gdyż działa w chmurze i może być obsługiwane nie tylko na komputerach stacjonarnych, ale też na różnych sprzętach mobilnych.

4. Personalizacja i szablony komunikatów

Te kwestie mogą wydawać się sprzeczne, ale w rzeczywistości świetnie się uzupełniają. Programy CRM posiadają szeroką gamę szablonowych komunikatów, które mogą być modyfikowane lub wykorzystywane w oryginalnym brzmieniu. Zamiast tracić czas na wielokrotne formułowanie podobnych wiadomości, wystarczy skorzystać z gotowego szablonu, który można poddać drobnej modyfikacji, by komunikat był odpowiednio spersonalizowany i adekwatny do konkretnej sytuacji.

5. Łatwe i wygodne raportowanie

Niemal w każdej branży istotne jest zbieranie i analizowanie różnorodnych informacji – poczynając od śledzenia wyników sprzedażowych i trendów wśród klientów, na analizie działań reklamowych kończąc. Oprogramowanie CRM pozwala na integrację z wieloma źródłami danych (na przykład z innymi aplikacjami biznesowymi, z narzędziami Google, z kontami w mediach społecznościowych i wieloma innymi), skąd można czerpać wartościowe dane, tworzyć raporty i analizować je. Na tej podstawie można tworzyć lepsze oferty, jak również planować wydajniejsze kampanie marketingowe.

To tylko pięć spośród licznych funkcjonalności, jakie kryje w sobie dobre oprogramowanie CRM. Tego rodzaju system sprawdza się w firmach niemal z każdej branży. Przed wyborem konkretnego programu CRM, warto zweryfikować jego funkcjonalność oraz sprawdzić, czy posiada on rozwiązania, które będą odpowiednie dla konkretnej branży i specyfiki działalności.

 

artykuł sponsorowany

ikona podziel się Przekaż dalej